جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

«حیاط خانه ما» در فرهنگسرای ارسباران میزبان کودکان می‌شود

نمایش کودک «حیاط خانه ما» از سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
«حیاط خانه ما» در فرهنگسرای ارسباران میزبان کودکان می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش کودک «حیاط خانه ما» از سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

وحید خسروی نویسنده و کارگردان، امیرحسین انصافی بازیگر، عروسک‌گردان، شاعر و آهنگساز، مینا بهرامی‌تبار دستیار کارگردان، مژده ذکریاپور سازنده عروسک و دکور، سیده معصومه صفایی طراح نور و صدا و یلدا منتظری طراح پوستر و بروشور این نمایش هستند.

نمایش «حیاط خانه ما» که تماشای آن برای کودکان بالای چهار سال مناسب است، تا چهارم اسفندماه هر هفته در روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۸ اجرا می‌شود.

این نمایش نامزد بهترین کارگردانی و برنده تندیس بهترین بازیگر مرد از بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و برنده جوایز کارگردانی و بازیگری از پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی شده است.

در خلاصه داستان نمایش «حیاط خانه ما» آمده است: قرمزگیلاس تصمیم می‌گیرد تا قرمزی نباشد. به جای‌جای حیاط می‌رود تا خانه جدیدی را برای خودش بسازد اما...

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۲ یا ۱۴۰ تماس بگیرند. همچنین روابط عمومی نمایش با شماره ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ پاسخگوی مخاطبان است. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.
نظر شما